Work in progress.

Moi drodzy!
Ponieważ ostatnimi czasy w życiu robię malutkie rewolucje, postanowiłam również troszkę zrewolucjonizować bloga.

Zaczynamy od wyglądu – mam nadzieję, że tak będzie bardziej przejrzyście.
Na górnym pasku zmieniły się troszkę kategorie- Kilka rękodzielniczych, luźne myśli, oraz coś zupełnie nowego – czyli Bullet Journal – z czym to się je, jak się używa i co to takiego? Jeszcze troszkę, jeszcze chwileczkę.

Mam dużo czasu i ogromną ilość pomysłów, z niecierpliwością również czekam na kuriera, który w najbliższym czasie obdaruje mnie nowym aparatem (od tygodnia nie przepuściłam ani jednego domofonu w domu, rzucam wszystko i rudą burzą lecę do drzwi, ku uciesze rodziny, która nie musi się ruszać z hamaka na ogrodzie).

Także mam nadzieję, że cierpliwość się opłaci a ja dostanę narzędzie, które pozwoli mi lepiej wprowadzać Was w koralikowy świat i kilka innych tematów :).

Generalnie- lato zapowiada się pracowicie.

 

Skomentuj

